امید و زندگی

اگه بودنت به زندگی کسی معنا میدهد 

زندگیش را بی معنی نکن 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

گلبانگ
ساعت14:04---30 خرداد 1394

شد باز در رحمت خالق به روي خلق
چون ماه مبارک ز افق گشت هويدا
مژده که شد ماه مبارک پديد

سلام

پاسخ: 

ســـــلام عزیزم 

به عاصیان وعده رحمت رسید 

ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده برایتان آرزومندم 



نسرین
ساعت17:09---27 خرداد 1394

ادامه مطلب رو که میزنم کامنتای شمارو که تایید کردم میاد تا بیام به این موردها عادت کنم کلی طول میکشه

 

پاسخ:

گلم  اینقدرا هم سخت نیس دو روزه یاد میگیری 

فقط ی کمی نچسبه ...خنده



نسرین
ساعت16:06---27 خرداد 1394

سلام دوست جونی شما واردتر هستید میپرسم چرا آخر پستم نظرات قابل روئیت نیست با اینکه خواستم بعد از تایید کامنتا باز بشن اینجوری هیچ کامنتی نمیشه گذاشت

پاسخ :

سلام 

نسرین جان میخوای پاسخ کامنتارو بدید اول  رو ویرایش وپاسخ کلیک کن

پاسخ دادید ذخیره تغییرات بعد تایید 

الان ی کامنت میزارم تایید کن ..

راستی صب دو تا کامنتای من بود شاید نت ضعیفه میگم باز  نمیشه 

.

.

.

خانمی اومدم کامنت بزارم قسمت نظرا کلا نیس متعجب

میخوای یبار ویرایشش کن ببین درس میشه 

 



mohammad
ساعت0:25---27 خرداد 1394

سلام وبتون عالیه موفق باشید

 

پاسخ:

سلاااااااام لبخند

سپاس از این نگاه زیبابین شما 

 



mohammad
ساعت0:21---27 خرداد 1394

زندگی همچون بادکنکی است در دستان کودکی
که همیشه ترس از ترکیدن آن لذت داشتنش را از بین میبرد

 

پاسخ :

ســــــــــــــــــلام 

زیبا بود 

مرسی از حضورتون لبخند

 



mohammad
ساعت0:18---27 خرداد 1394

ببین !
زندگی یک معامله است...
چیزی میگیریم و چیزی میدهیم
خودخواهانه است که تنها بخواهیم چیزی به دست بیاوریم
و نخواهیم از دست بدهیم...
باید یادمان باشد که عشق مثل گلوله ای از آتش است
باید مواظب سوختن دستهایمان باشیم
باید مواظب باشیم که هر ازگاهی آنرا دست به دست کنیم
تا دستمان نسوزد و آزار نبیند...
اگر طاقت نداشته باشیم از دستمان می افتد پائین
و مثل چینی نازک صورتی یک دل حساس میشکند...

 

پاسخ :

زیبا بود ...

جام زندگیتان لبریز از آرامش لبخند



زمزمه پاک حیات
ساعت20:37---26 خرداد 1394

ریحون میگما هر چی من از انگلیسی نوشتن فراریمو کاری به این حروف ندارم این کدهای نظرات وبت تلافی میکنه ومرتب باید انگلیسی بنویسمو دنبال این حرفها بگردم تا رو صفحه پیداشون کنم

پاسخ: 

دلارام جان بخدا از دوستان هم سوال کردم هیچ راهی نداره حذفش کنیم خودم هم سختمه

 میدونم وخ گیرهس یا درس نمیافتن  راستشو بخوای مدیریت مشکلات زیاد داره شما فقط یکیش و میبینید 

 دعا کنید قبلی درس بشه  برگردییم  .بیشتر از اینا شرمنده شما دوستان نشم خجالتی

ممنونم دوست عزیز از حضور گرمتون بوسه



زمزمه پاک حیات
ساعت20:35---26 خرداد 1394


سلام ﯾﻪ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺗﻠﻔﻨﯽ ﺩﺍﺭﻡ ،
هی ﺯﻧﮓ ﻣﯽ ﺯﻧﻪ ﻭ منم ﻓﺤﺸﺶ ﻣﯽ ﺩﻡ !!!
ﺳﺮﯼ ِ ﺁﺧﺮ ﮐﻪ ﻓﺤﺸﺶ ﺩﺍﺩﻡ , ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺯﺩﻩ:
ﮐﺎﺭﯼ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺯﻧﮓ ﻧﺰﻧﻤﺎااااﺍﺍ . . . !!!


.
.
یعنی ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺑِﺶ ﭼﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﮕﻢ ...!!

نکنه تهدیدش جدی باشه!!!
بهش وابسته شدم!

پاسخ: خدا بگم چیکارش نکنه طراح (لو...گ) ی شکلک درست حسابی هم نزاشتن تو مدیریت ...

شنیدی میگند هیجا مثل خونه خود آدم نمیشه



زمزمه پاک حیات
ساعت20:34---26 خرداد 1394

برخی پلها معلوم نیست که به کجا منتهی می‌شوند،
اما نوری در انتهای آن پل پیداست.
یاد زندگی‌ام می‌افتم!
نمی‌دانم که زندگی را چگونه و کجا به پایان خواهم برد؟
اما نور امید در برابر دیدگاه و درون دلم جاری‌است.
نوری که می‌دانم نسبتی با خدا دارد.
برخی پلها غرق در رنگ هستند!
یادم می‌آید که ای کاش من هم رنگ می‌گرفتم.
هر چیزی با رنگ خودش زیباتر است
و انسان با رنگ خدا!

 

پاسخ :

زیبا بود ... متشکرم از بابت حضور گرمتون و کامنتای بسیار دلنشین و زیبا تون 

دلارام جان  دلتان آرام و سرشار از خدا 



زمزمه پاک حیات
ساعت20:33---26 خرداد 1394

آدمهای مهربان در مقابل خوبی های یک طرفه شان هرگز احساس حماقت نمیکنند

چون خوب بودن برای آنها عادت شده

آدم های مهربان از سر احتیاجشان مهربان نیستند ،

آنها دنیا را کوچکتر از آن میبینند که بدی کنند …

 

پاسخ:

با افکار زیبایت زندگی کن 

چون زندگی به اندازه فکرهای تو زیبا میشود 



زمزمه پاک حیات
ساعت20:32---26 خرداد 1394

نظرات قبلم رسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
در مورد ازمون کنکور میشا خانوم؟؟؟؟؟
نوشتم اخرش کد زدم کلی مطلب واعداد اومد تو صفحه
از دوباره حذف کردمو نظر رو کپی کردم کلا صفحه نظرات سفید شد

 

پاسخ:

دلارام جان هر چی بود تایید کردم 

میگم نکنه اینجا هم کامنتا رو میخوره ؟؟؟؟

نسرین خانوم هم میگفتن کامنت من نیس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟متعجب



زمزمه پاک حیات
ساعت20:30---26 خرداد 1394

انسان های ناپخته همیشه می خواهند که در مشاجرات پیروز شوند …
حتی اگر به قیمت از دست دادن «رابطه» باشد …
اما انسان های عاقل درک می کنند که گاهی بهتر است
در مشاجره ای ببازند،
تا در رابطه ای که برایشان باارزش تر است «پیروز» شوند.

 

پاسخ :

زیبا بود 

ممنونم که هستی دوست عزیز 



زمزمه پاک حیات
ساعت20:28---26 خرداد 1394
من نظر میزارم چرا اینجوری میشه؟؟؟؟؟؟

زمزمه پاک حیات
ساعت20:26---26 خرداد 1394

سلام سلام بر ریحان خوش بو ومعطر خونه

خسته نباشی خانمی
خدا روشکر همه چیز تموم شد وتونستی نففففففففففففففففسی بکشی

امیدوارم گل دخترتون خوب از پس یکی از سخترین ازمونهاش در اومده باشه
خوندم گفته خوب داده شکر خدا
ایشا الله نتیجشم به صورت عالی میبینه اونی که دوست داره رو قبول میشه یا نزدیک به اون رشته رو

وااااااااااایی بازم کد

 

پاسخ :

ســـــــــــــــلام بر دلارام دوست داشتنی 

اره والا دو سه روز حسابی دارم نفس میکشم اونم چه نفففففففففففففسی 

ممنونم  انشالله بچه های شما هم موفق بشند 

بازم شرمنده از بابت کدها ...خجالتی



نسرین
ساعت19:59---26 خرداد 1394

سلام آپم


پاسخ: سلااااااام

اومدم نسرین جان

لینکی خانمی لبخندبوسه



Matin!
ساعت17:46---26 خرداد 1394

سلام سلام هزارو سیصدتا سلام به خاله ریحون مهربان!!!!!!!!!!
خوبی خاله؟بالاخره رهایی پیدا کردم
آخیش دیگه دلم شور امتحانارو نمیزنه

 

پاسخ :

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام عشق خاله ریحون لبخند

مررررسی خوبم ...

 خدارو شکر ..گلم انشالله موفق باشی 

میبینی متین جان  حالا که امتحاناتون تموم شد ما سرمون ی کمی خلوت شد و نسرین جونم و منزل نو ساختن

خان داییتون میخوان کرکره رو بکشن پایین ...اخمگریه

.

.

.

این شکلکا هم آبروی آدم و میبره خجالتی 

 

 

 

 

 

 

 

 



گلبانگ
ساعت16:52---26 خرداد 1394

سلام ريحانه خانم گل
خوبيد؟
ميگم دقت كرديد ماها امتحان داشتيم ولي مامان ها فعاليتشون كم شده
اين امتحان عجب چيز عجيبيه!!!!
راستي التماس دعا ، ماه رمضان هم پيشاپيش مبارك

پاسخ: ..

ســـــــــلام گلبانگ جان 

ممنون از لطفتون خوبم خدارو شکر 

راستشو بخوای گلبانگ جان دوستان وبلاگ ندارن حسش نیست مثل اتوبان ی طرفه میمونه 

محتاجیم به دعا ..بر شما هم مبارکــــــــــــــــ

 



پرستو 
ساعت13:31---25 خرداد 1394

من زندگی خودم را میکنم و برایم مهم نیست چگونه قضاوت میشوم

چاقم,لاغرم,قد بلندم,کوتاه قدم,سفیدم,سبزه ام

همه به خودم مربوط است

مهم بودن یا نبودن رو فراموش کن

روزنامه ی روز شنبه زباله ی روز یکشنبه است

زندگی کن به شیوه خودت با قوانین خودت با باورها و ایمان قلبی خودت

مردم دلشان می خواهد موضوعی برای گفتگو داشته باشند

برایشان فرقی نمی کند چگونه هستی

هر جور که باشی حرفی برای گفتن دارند

شاد باش و از زندگی لذت ببر

چه انتظاری از مردم داری ؟؟؟

آنها حتی پشت سر خدا هم حرف می زنند.



***** لینک شدی ****


پاسخ: زیبا بود ...متشکرم

 

ممنونم



پرستو
ساعت13:28---25 خرداد 1394
من زندگی خودم را میکنم و برایم مهم نیست چگونه قضاوت میشوم
چاقم,لاغرم,قد بلندم,کوتاه قدم,سفیدم,سبزه ام
همه به خودم مربوط است
مهم بودن یا نبودن رو فراموش کن
روزنامه ی روز شنبه زباله ی روز یکشنبه است
زندگی کن به شیوه خودت با قوانین خودت با باورها و ایمان قلبی خودت
مردم دلشان می خواهد موضوعی برای گفتگو داشته باشند
برایشان فرقی نمی کند چگونه هستی
هر جور که باشی حرفی برای گفتن دارند
شاد باش و از زندگی لذت ببر
چه انتظاری از مردم داری ؟؟؟
آنها حتی پشت سر خدا هم حرف می زنند.

***** لینک شدی ****


نسرین 
ساعت11:48---25 خرداد 1394

فاصله تابش خود رابردیگران تنظیم کن .
خداوند خورشیدرا در جایی نهاده که گرم کند ولی نسوزاند.

پاسخ: سلام نسرین خانم.

عالی بود ..متشکرم 

کجاییییییییی دوست جونی !!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی دلتنگتم ...

 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394برچسب:, | 1:37 | نویسنده : ریحانه |